موقع الدكتور محمد رزق معلم الكيمياء للثانوية العامة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع الدكتور محمد رزق معلم الكيمياء للثانوية العامة

بوابة الثانوية العامة جميع الملازم التعلميه تحميل بدون تسجيل احدي مواقع الدكتور محمد رزق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

نكت مضحكة جدا مصرية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ندي منصور

ندي منصور

عضو مجلس الادارة

عضو مجلس الادارة
معلومات إضافية
الاوسمة : نكت مضحكة جدا مصرية 081229104054plkD
الهوية : نكت مضحكة جدا مصرية Huntin10
اعلام الدول : نكت مضحكة جدا مصرية TunisiaC
الجائزة : 157172
العضو الجوكـــــــــر : 13
تاريخ الميلاد : 15/07/2010
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة جدا مصرية   نكت مضحكة جدا مصرية Emptyالثلاثاء يوليو 10, 2012 5:39 am

بصراحة الواحد يفترض يتكسف لانه مش عارف هي دي نكت مضحكة جدا مصرية يعني اعتبروها ذوق يعني وجبر خواطر.

بس لو معجبتش حد وشايف ان في جعبته نكت مضحكة جدا مصرية اكتر من كده يوينا شطارته اهو التعليقات متاحة لاي نكت مضحكة جدا 2013 مصرية وبلهجات تانية كمان بس لازم الناس تموت من الضحك والباقي يحكموا ولا مش ممكن تدخل تحت بند نكت مصرية مضحكة جدا .

نبدأ مع نكت مضحكة جدا مصرية 2012 – 2013 ونشوف:
* مرة واحد راح ينتحر لقاه واحد قاله رايح فين قاله رايح انتحر قاله ليه مالها الحياة بتجنن قاله سيبنى خلاص زهقت قاله إيه الظرف الي معاك دا قاله زواده قاله ليه قلو عايزنى يعنى اموت من الجوع
* هندي عايز يقول أنتم السابقون ونحن اللاحقون قال:انت يروح أنا يجي
* واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق
* مره واحد بيقول لصاحبه انا منشف ريق البنات قاله ازاي قاله من كتر التف عليا
* مره واحد مراته منكده عليه عيشته جه ابنه قاله شفت يابا الدواء الى بيطول العمر فقاله اوعى توديه لامك
* بيقولوا لجحا … الحقيقة يا جحا مش عارفين نقولك إيه وإيه المفروض نعمله…! بس الصراحة يا جحا شوفنا سعيد دخل اوضة مراتك… فقال لهم : سيبوه يستاهل!!
* واحد مراته وحشه قوي بتقوله انت ليه قاعد بره البيت على طول قالها علشان انت مش حلوه قالت له اللى يحكم بينا الناس ..خرجت وهيا لابسه ومتزوقه ومشيت تتمايل .. وهوا ماشى وراها .. كل اللى يشوفها يقول لها منور ياجميل .. يرفع ايده بالتحيه ويقولهم متSmileين يارجاله

* مرة اثنين اصحاب ما مع بعض واحد قال للثانى عارف الى ماشية هناك دى اسمها ايه قاله ايه نفيسة قاله اه انت يبتاع النسوان قاله عرفت ازاي قاله دى مراتى
* مرة واحد عاوز يعرف دي أرنبة نتاية ولا أرنب دكر فقال لواحد صاحبه قاله حطها على الا رض اذا جري يبقا دكر واذا جريت تبقى نتاية
* مرة واحد جاء يعد علي قهوة قعد علي ش
* اتنين مساطيل ماشيين مع بعض فواحد قال للتانى خلى بالك من العمود يا رمضاااااااان ن ن ن ن ن ن
* مرة واحد بلع بشكير نشف ريقه
* مرة واحد بكرش قابل واحد بكرش قال له معاك قرش قاله مفتكرش
* مرة واحد راح يشتري بشيلينين حلاوة البقال قاله مش عندي وهو عنده جوا
* فيه واحد مات ابوه بعدين جا صديقه يعزيه قال له : معليش الله يصبرك قال : لا لا عادي
* ولد صغير غرق قال أنقذني يابابا عجز أبوه يقوم قال روح ياعصمان انت شهيد …….
* فى نملة لاصقة فى مغناطيس ليه؟ مركبة تقويم اسنان.
* في قط شرب خمرة ونام جنب قط ميت يوم ما فاق من السكره وشاف القط ميت جنبه قال انا عارف كل ما بسكر بعمل مصيبة

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Question Question
ضع تعليق بحسابك اذا واجهتك مشكلة فى الفيس بوك

نكت مضحكة جدا مصرية
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت 2013 مصرية
» نكت مصرية 2013 .. خد الاجدد من الاخر وانسى الزعل
» نكت مصرية جديدة تموت من الضحك 2012 – 2013 هي الحل لتساقط الشعر
» نكت مضحكة 2013 .. جميلة جديدة جدا تخلصك من اي مشاكل نفسية
» رسائل نكت 2013 أحلى مسجات النكت قصيرة مضحكة جدا للموبايل