موقع الدكتور محمد رزق معلم الكيمياء للثانوية العامة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع الدكتور محمد رزق معلم الكيمياء للثانوية العامة

بوابة الثانوية العامة جميع الملازم التعلميه تحميل بدون تسجيل احدي مواقع الدكتور محمد رزق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ندي منصور

ندي منصور

عضو مجلس الادارة

عضو مجلس الادارة
معلومات إضافية
الاوسمة : لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب 081229104054plkD
الهوية : لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب Huntin10
اعلام الدول : لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب TunisiaC
الجائزة : 157897
العضو الجوكـــــــــر : 13
تاريخ الميلاد : 15/07/2010
معلومات الاتصال
مُساهمةموضوع: لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب   لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب Emptyالثلاثاء يوليو 10, 2012 5:36 am

لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيبة اما لو كنت لجئت لاي حد عشان تعرف اخر اجمد النكت الجديدة لسنة 2012 او 2013 اكيد المصيبة اكبر.

اعرف بنفسك احلى نكت جديدة 2012 واروع اخر حاجة ابتكرتها البشرية من نكت مضحكة جديدة مصرية اصدار 2012 طبعا في منها نكت جديدة مصرية او من بلدان اخرى بس وجه التشابه بينهم ان كل الـ نكت دي جديدة جدا جامدة اخر حاجة وبكل تواضع اجمد نكت جديدة مضحكة ولو مش متأكد شوف بنفسك واحكم :
مره واحد نام حلم انه دخل النار لقى نانسى و هيفا واليسا هناك ،فصحى الصبح قتل نفسه ..دخل النار لقى ابو لهب و ابو جهل قالهم ايه ده فين هيفا و نانسى واليسا قالولو خش يا روح امك دى كانت اعلانات
وانطلق صلاح الدين الأيوبى إلى ريتشارد قلب الأسد فقال له : أتريد الســـــــــــــــــــلام ؟؟؟؟؟؟ رد ريتشارد : لا الــــــــــعــــــــــبـــور . . . .
فقال صلاح الدين : انها نفس الأجرة … اركب يامعلم
مات بخيل وعندما قرأوا وصيته وجدوا فيها :”يجب ان ادفن عموديا بسبب غلاء الارض
مزيعة بتسأل واحد بتقولة ما هو الأسم الأول لأبوتريكة الراجل قالها ” صالح ” قالتلة لا قالها ” صالح ” قالها انا سمعت المعلق بيقول وفاول لصالح ابو تريكة
مرو واحد مرض ابنه الرضيع فاخده عند الدكتور…..فحكاله الدكتور:ابنك شرب حليب منتهية مدته….فرد عليه الاب:فعلا اليوم رضع من جدته
مره وحده سوده لبست فستان احمر قالت لجوزها دلعني الها يافحمه يامولعه
مدير شركه بيقول لموظف عنده انا عايز حارس قوى ومخيف جدا علشان محدش يسرق الشركه والحراميه تخاف فقاله الموظف انا حاجيب حماتى لان الشروط كلها تنطبق عليها
مرة واحدة سودة ماشية في الشارع واحد عاكسها قالها اموت في البيبسي راحت تفة عليه قالها و بتفوري كمان

حرامى دخل شقة ليسرقها فالقى واحد ومراتة فسال مراتة اسمك اية قالتلو مديحة قالها انا مش هقتلك علشان اسمك على اسم امى الله يرحمها وسال زوجها اسمك اية قلو ابراهيم وبيدلعونى بيقوللى يا مديحة
[center]

Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
ضع تعليق بحسابك اذا واجهتك مشكلة فى الفيس بوك

لو كانت موصلتكش نكت جديدة 2012 فدي مصيب
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مصرية جديدة تموت من الضحك 2012 – 2013 هي الحل لتساقط الشعر
» ظهور نتيجة تنسيق الثانوية العامة 2012 المرحلة الاولى والحد الادنى للقبول بالجامعات 2012 - 2013
» أفكار جديدة لجذب إنتباه الطلاب...
» علم الاجتماع للثانوية العامة 2013 مناهج جديدة
» نكت مضحكة 2013 .. جميلة جديدة جدا تخلصك من اي مشاكل نفسية